خدمات

هوشمند سازی اداری

هوشمند سازی اداری چند سالی است که هوشمند سازی ادارات به یکی از موضوعات معمول تبدیل شده است و بسیاری از ادارات و سازمان ها در پی انجام این مهم هستند. اما اصلا بیایید بدانیم هوشمند سازی سازمان ها و ادارات به چه معنا است؟ در پاسخ به این سوال می توانیم بگوییم که محیطی که برای بهبود برخی پارامترهای مصرف انرژی یا کارایی بهتر، از تجهیزات هوشمند سازی ساختمان استفاده می کند، یک محیط هوشمند یا یک سازمان و اداره هوشمند به شمار می آید. البته تمامی این تجهیزات هوشمند با یک سیستم یکپارچه بر بستر اینترنت به کار خود ادامه می دهند. هوشمندسازی ساختمان ها قابل پیاده سازی بر روی همه ساختمان ها از جمله ادارات و منازل مسکونی می باشد. شما برای دریافت مشاوره و اجرای هوشمند سازی اداره و شرکت خود می توانید با همکاران ما در وب سایت هوشمند سازی مشورت نمایید.

هوشمند سازی ادارات در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و مزایای بسیاری برای صاحبان ادارات و شرکت ها دارد. این مزایا و اغلب کاهش هزینه ها معمولا در دراز مدت مشخص شده و با کاهش مصرف انرژی و کاهش استفاده از نیروی انسانی همراه می باشد. شما در این مقاله می توانید با هوشمند سازی ادارات و ساختمان ها بیشتر آشنا شوید.
هوشمند سازی اداری
هوشمند سازی اداری

مزایا هوشمند سازی اداری

قطعا هوشمند سازی ادارات مزایا و فواید فوق العاده زیادی دارد. رشد فناوری و هوشمندسازی همواره در جهت رفاه بیشتر انسان ها بوده است. اما بیایید با دیگر مزایای هوشمند سازی سازمان ها و ساختمان های اداری آشنا شویم.

کاهش مصرف انرژی

یکی از اصلی ترین اهداف هوشمند سازی ادارات، کاهش مصرف انرژی یا به نوعی کنترل مصرف انرژی می باشد. شما با تجهیزات کنترل هوشمند می توانید مصرف برق، گاز و آب را کنترل نمایید.

رفاه بیشتر

قطعا هوشمند سازی ساختمان ها رفاه و راحتی افراد در آن محیط را افزایش می دهد. تصور کنید دیگر شما لازم نیست، وضعیت دمای ساختمان را چک کنید. این کار به صورت خودکار انجام شده و وقتی از شما نمی گیرد.

امنیت ساختمان

ایجاد امنیت در ساختمان های اداری، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این موضوع به خصوص در شرکت ها و ادارات خصوصی یا مراکز مهم نظیر بانک ها محسوس تر است.

برای مشاوره رایگان حضوری و تلفنی با کارشناسان آترینا در تماس باشید

نحوه هوشمند سازی اداری

از جمله مهمترین بخش های هوشمند سازی ادارات می توان به هوشمند سازی و کنترل دمای محیط، کنترل روشنایی، ایجاد ایمنی در محیط کار اشاره کرد. به این ترتیب شما پیش از هر کاری باید ابتدا مشخص کنید که می خواهید چه بخش هایی هوشمند شده و از چه تجهیزاتی استفاده نمایید. پس از انتخاب تجهیزات و سیستم های دلخواه، می بایست تجهیزات را از شرکت های معتبر در این زمینه خریداری کرده و از متخصصان حرفه ای در این زمینه بخواهید تا کار اجرا را برعهده بگیرند. در زمینه هوشمند سازی، مشورت گرفتن از افراد متخصص از جمله مهمترین کارها است. از آنجایی که عملیات هوشمند سازی توسط فرد شما انجام نمی شود، می توانید با خیال راحت کار اجرا را به تکنسین های مربوطه سپرده و به آنها اطمینان کنید.
لذا در کنار پیاده‌سازی سیستم‌های پیشنهادی اصلی شامل سیستم‌های روشنایی، تهویه مطبوع و سیستم کنترل پرده‌ها، سیستم‌های دیگری پیشنهاد می گردد که در ادامه توضیحات سیستم های اصلی به تشریح آن خواهیم پرداخت.