خدمات

هوشمند سازی ویلا

هزینه لوازم هوشمند سازی ویلا یکی از امکاناتی محسوب می­شود که امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و اینترنت در اختیار افراد قرار گرفته است. هوشمند سازی در حال حاضر در جنبه‌های زیادی از زندگی انسان ورود کرده است. یکی از کاربردهای هوشمند سازی در ویلا است. در این ویلاها، سیستم­ های هوشمندی نصب می­ شود که MBS نامیده می­ شود و هدف اصلی از نصب آن­ها، مدیریت فضای داخلی ویلا و ساختمان و تامین امنیت آن­ها است. سیستم­های هوشمند یا MBS این امکان را در اختیار افراد قرار می­دهد تا بتوانند از راه دور، ویلا و ساختمان مورد نظر خود را کنترل کنند و امنیت آن را مورد بررسی قرار بدهند. هزینه لوازم هوشمند سازی ویلا نحوه کارکرد این سیستم­های هوشمند توسط یک کنترل که به وسیله اینترنت کار می­کند مدیریت می­ شود. ساخت و طراحی این کنترل به وسیله ترکیب چند نوع سخت­ افزار صورت گرفته است که نقش خود را با کمک نرم­افزارهایی قدرتمند ایفا می­کند.

در صورتی که بخواهیم هوشمند سازی ویلا را به صورت ساده­ تری توضیح دهیم باید بگوییم که ویلای هوشمند، ساختمانی است که تمام هماهنگی­ها و انجام کارهای درون آن با استفاده از یک واحد مرکزی انجام می­شود. به صورت معمول این واحد، یک رایانه یا گوشی هوشمند است و این امکان را در اختیار صاحب ویلا قرار می­دهد تا تمامی امور و کارهای ویلا را از درون قاب تلفن هوشمند خود کنترل و مدیریت کند.

کاربرد امکانات سیستم هوشمند ویلا

در هنگام هوشمندسازی ویلا، تمامی بخش­ها و قسمت­های داخلی نظیر سالن پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و … و همچنین قسمت­های بیرونی ویلا نظیر در ورودی، راه­پله، استخر، باغچه و … نیز هوشمندسازی می­شوند. نصب سیستم­های هوشمند در ویلا می­تواند کاربردهای زیادی داشته باشد که از جمله آن­ها می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاربرد هوشمند سازی درب ورودی و پارکینگ ویلا

کاربرد هوشمندسازی استخر، سونا و جکوزی ویلا

کاربرد هوشمند سازی باغچه و آبنما

کنترل دما از راه دور

افزایش امنیت و کاهش سرقت

برای مشاوره رایگان حضوری و تلفنی با کارشناسان آترینا در تماس باشید

قیمت هوشمند سازی ویلا

مهمترین رکن در قیمت این هوشمندسازی این است که به چه تعداد سیستم های هوشمند احتیاج دارید. هرچه تعداد سیستم های بیشتر و پیشرفته تیری نیاز داشته باشید طبیعتا قیمت این کار برای شما افزایش پیدا خواهد کرد. اما این عامل تنها عامل تاثیر گذار در قیمت این هوشمند سازی نیست.متراژ ویلای شما فاکتور دیگری است که در این بین تاثیر گذا می باشد. هوشمند سازی ویلا در دو حالت سیسم کشی و بی سیم اتفاق می افتد. در هر دو حالت با بالا رفتن متراژ ویلا قیمت هوشمند سازی زیاد خواهد شد اما باید گفت که در حالت هوشمند سازی همراه با سیم کشی این افزایش قیمت با ضریب بیشتری رشد خواهد کرد چرا که طبیعتا به میزان کابل بیشتری برای سیم کشی نیاز است. در حالت بی سیم نیز افزایش قیمت را با بالا رفتن متراژ شاهد هستیم اما نه با ضریب بالا.برند تجهیزات مورد استفاده در ویلای هوشمند چیزی ست که نه تنها در قیمت این کار تاثیر گذار است بلکه در کیفیت آن هم نیز موثر می باشد. قاعدتا هرچه برند تجهیزات استفاده شده برندهای بهتری باشد و استانداردها و پروتکل های جهانی طبعیت کند کیفیت یکپارچه سازی سیستم های هوشمند در ویلای شما بهتر خواهد بود. برندهای ایرانی، اروپایی و آمریکایی در بازار سیستم های هوشمند موجود می باشند. برندهای ایرانی طبعا قیمت کمتری دارند اما می توان به جرئت گفت که بسیاری از پروتکل های استاندارد جهانی در آن ها راعایت نشده است بنابراین شاید هزینه کمتری با خرید آن ها پرداخت کنید اما بی شک بعد ها دچار مشکلات خواهید شد. خانه هوشمند سکد با استفاده از بهترین برندهای اروپایی و آمریکایی که دارای استاندارد های بین المللی می باشند ویلای شما را هوشمند سازی خواهد کرد. شک نداشته باشید که بعد از هوشمند سازی منزل و ویلا با استفاده از این تجهیزات توسط نیروهای متحصص و حرفه ای خانه هوشمند سکد کوچکترین مشکلی متوجه ویلای هوشمند شما و امنیت و راحتی آن نخواهد شد.