پهپاد فقط در چند دقیقه مستقر می شود

پهپاد فقط در چند دقیقه مستقر می شود

پهپاد فقط در چند دقیقه مستقر می شود

هوشمند سازی مدارس

پهپاد فقط در چند دقیقه مستقر می شود پهپاد نظامی خودران V-BAT مارتین شبیه هیچ چیز دیگری در آسمان نیست.

این هواپیمای کامپوزیت از یک بدنه موشک مانند به طول 8 فوت با بالهای نازک و عرض 9 فوت به سمت عقب تشکیل شده است. به جای قسمت دم، یک موتور مجرای بزرگ دارد.

این تنها وسیله پیشرانه V-BAT است. این پهپاد در ترکیب با سیستم کنترل خود، به پهپاد این امکان را می دهد که به صورت عمودی شناور شود،

از ارتفاع 500 فوتی بالا برود و به طور یکپارچه به پرواز افقی تبدیل شود. هنگامی که نزدیک زمین شناور می شود،

کارمندان می توانند آن را هل دهند تا کج شود. پس از رها شدن، صاف می شود و موقعیت اصلی خود را پیدا می کند.

آستین هوارد، سرپرست مهندسی مارتین، گفت: فن مجرای V-BAT در قلب طراحی قرار دارد. فن های کانالی تیغه های چرخشی را در داخل یک لوله یا مجرای استوانه ای نصب می کنند.

این مجرا از خروج نیروی رانش ایجاد شده توسط نوک پروانه جلوگیری می کند.

هوارد گفت: «این هوای بسیار بیشتری نسبت به یک فن بدون مجرا از طریق مجرا می مکد و حدود نیمی از نیروی رانش را در جهت شناور فراهم می کند.

ارتش 15 سال پیش چندین هواپیمای بدون سرنشین کوچک هوادار را تأمین مالی کرد

هوشمند سازی مدارس

آنها اساسا یک فن مجرای را در مرکز بدن کوتاه و اسکات قرار دادند. این پهپادها مانند هلیکوپترها کار می کردند و برد محدودی داشتند.

زمانی که باتری‌ها به اندازه‌ای بهبود یافتند که پروانه‌های برقی را به هواپیمای هواپیما اضافه کردند و آنها را قادر به شناور شدن و پرواز کردند، از بین رفتند.

مارتین با افزودن بدنه و بال به فن مجرای، راهی برای گسترش ماموریت اتوماسیون ساختمان آترینا پهپاد پیدا کرد.

هوارد گفت: “ما می دانستیم که چگونه روی بال شناور و پرواز کنیم. مانع بزرگ این بود که بفهمیم چگونه کامپیوتر را بین این دو قرار دهیم.

او افزود: «در ابتدا، ما تصور می‌کردیم که سر و صدا را به سرعت پایین می‌آوریم و به شیرجه می‌رود.

سپس می‌توانیم آن را بیرون بکشیم و به صورت افقی پرواز کنیم. در پنج سال گذشته، ما متوجه شدیم که یک وضعیت اصلاحی پایدار از 90 درجه بینی تا 0 درجه افقی وجود دارد.”

V-BAT برای استفاده از این منطقه پایدار، از دریچه گاز استفاده می کند که نیروی رانش را کنترل می کند و از هشت پره کنترل مجرای استفاده می کند.

بردار از پروانه در هر جهتی رانش می کند. هاوارد با اندازه‌گیری چیزهایی مانند جهت‌گیری نسبت به زمین،

سرعت هوا، سرعت زمین و موقعیت مکانی GPS، یاد گرفت V-BAT را با استفاده از کنترل‌کننده PID حلقه بسته و یک سیستم خلبان خودکار که مارتین از ابتدا ساخته بود، هدایت کند.

هاوارد گفت: “ما بیش از پنج سال است که به طور قابل اعتمادی در حال انتقال هستیم و هرگز نمونه ای از خرابی کنترلر نداشته ایم.”

این قابلیت اطمینان هزینه داشت. مارتین نتوانست یک سیستم خلبان خودکار خارج از قفسه برای پرواز هواپیمای منحصر به فرد خود پیدا کند. در عوض، سه سال گذشته را صرف توسعه کنترلر پرواز خود کرده است.

مزیت اصلی V-BAT سادگی است

هوشمند سازی مدارس

وزن آن تنها 65 پوند (بدون سوخت) است و در 30 دقیقه از فضایی به مساحت 20 فوت مربع مستقر می شود (زیرا کانال از اپراتورها در برابر پروانه محافظت می کند).

برای گرفتن آن در زمان بازگشت نیازی به منجنیق، ریل یا توری ندارد. با این حال می‌تواند به مدت هشت ساعت با سرعت 45 گره در ساعت با یک بار 8 پوندی در بخش دماغه قابل تعویض خود حرکت کند.

از آنجایی که می تواند به صورت عمودی در هر مکانی فرود بیاید، می تواند دوربین ها یا ابزارهای ظریف را بدون ترس از آسیب حمل کند.

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود.