چرا یک محصول نرم افزاری بهتر از توسعه سفارشی است؟

چرا یک محصول نرم افزاری بهتر از توسعه سفارشی است؟

چرا یک محصول نرم افزاری بهتر از توسعه سفارشی است؟

هوشمند سازی بیمارستان

چرا یک محصول نرم افزاری بهتر از توسعه سفارشی است؟ تحول دیجیتال، برای واقعی بودن، باید به روشی منحصر به فرد برای هر نهاد اتفاق بیفتد و با توجه به نیازهای هر صنعت و هر شرکت،

همچنین نقطه دیجیتالی شدن آنها، از یک طرح تحول فردی پیروی کند.

دیجیتالی شدن، علاوه بر پیشرفت در فناوری‌ها و زیرساخت‌ها، مستلزم تغییر فرهنگ شرکت است، بنابراین صنایعی که مصمم به این تحول هستند، باید برای تغییر ساختارها، روش‌ها و فرآیندها زمان بگذارند.

به همین دلیل، سازمان‌های بخش‌های مختلف صنعتی باید به اشخاص ثالثی که در دیجیتالی‌سازی خبره هستند تکیه کنند تا بتوانند آنها را در این مسیر راهنمایی کنند. این نوع اتحاد استراتژیک دانش فنی را در بخش‌ها و فناوری‌های خاص ارائه می‌کند.

در این پست، دو نوع اصلی راه‌حل‌های تکنولوژیکی برای دستیابی به تحول دیجیتالی یک شرکت را با هم مقایسه می‌کنیم،

راه‌حل‌ها یا پیشرفت‌های سفارشی و محصولات یا پلتفرم‌های نرم‌افزاری تلفیقی. در هر دو مورد، فرآیند مشاوره برای ارزیابی وضعیت شرکت و ارائه یک برنامه مناسب ضروری خواهد بود.

توسعه سفارشی راه حل ها

هوشمند سازی بیمارستان

برخی از شرکت‌هایی که به فرآیند تحول دیجیتال کمک می‌کنند، ابتدا یک مشاوره انجام می‌دهند و بعداً راه‌حل‌ها یا پلتفرم‌های مدیریتی را توسعه می‌دهند.

SCADA ها، MES … بر اساس نیازهای مشتری شما در آن زمان طراحی شده است.

برخلاف پلتفرم عملیاتی، این نوع راه حل ها تحت نیازهای فعلی شرکت ایجاد می شوند، بنابراین نسبت به تغییرات آینده چندان انعطاف پذیر نیستند،

نیاز به دانش برنامه نویسی دارند و معمولاً به زمان توسعه بالایی نیاز دارند. مقیاس پذیری پیچیده است و یک وابستگی قوی بین مشتری و شرکت ارائه دهنده راه حل ایجاد می کند.

پلتفرم ها یا محصولات تلفیقی

هوشمند سازی بیمارستان

از سوی دیگر، نرم افزارهایی وجود دارند که به سادگی با یک پیکربندی ساده امکان پیاده سازی و استفاده از آن ها را در بخش های مختلف صنعتی فراهم می کنند.

پشتیبانی آن ساده است و استقرار آن سریع است و زمان اجرا و در نتیجه زمان پروژه را به شدت کاهش می دهد.

چرا یک پلتفرم یا محصول تلفیقی بهتر است؟

هوشمند سازی بیمارستان

جایگزین توسعه متناسب می‌تواند به شرکت کمک کند تا راه‌حل‌هایی را شناسایی کند که به بهترین نحو با برنامه‌ریزی استراتژیک لحظه‌ای مطابقت دارند، و معماری تکنولوژیکی خود را با توجه به نیازهای فعلی کسب‌وکار به روز کند.

با این حال، هنگام تعریف و ساخت ارکان تغییر یا سازماندهی مجدد زیرساخت های فناوری شرکت ها به گونه ای که در میان مدت و بلندمدت استقلال داشته باشند، کوتاهی می کند.

در لیست زیر، ما مشخص خواهیم کرد که چرا این پلتفرم ممکن است بهترین گزینه برای دیجیتالی اتوماسیون ساختمان آترینا کردن کسب و کار شما باشد:

این یک راه حل بلندمدت است

هوشمند سازی بیمارستان

با پلتفرم، رسانه های دیجیتال و دانش در کنار هم قرار می گیرند، در طول زمان تطبیق داده می شوند و یک راه حل کامل بلند مدت ارائه می دهند.

در حالی که توسعه های سفارشی راه حل های خاص بدون ظرفیت زیاد برای انطباق با تغییرات یا رشد آینده هستند. با ظهور نیازهای جدید، همه چیز باید دوباره برنامه ریزی شود.

به شما استقلال و کنترل می‌دهد

هوشمند سازی بیمارستان

توسعه‌های سفارشی وابستگی ایجاد می‌کنند در حالی که برخی از پلتفرم‌های عملیاتی هنگام پیکربندی و کنترل همه عملیات استقلال کامل را به کاربر می‌دهند.

با توسعه سفارشی، شرکت مشتری می تواند کنترل خود را از دست بدهد و آنقدر وابسته شود که متوقف کردن کار با آن در مقطعی خطرناک می شود.

شما اندازه سرمایه‌گذاری را کنترل خواهید کرد

هوشمند سازی بیمارستان

توسعه سفارشی راه‌حل‌های خاص خود را ندارد، و به این معنی نیست که برای تسهیل دیجیتالی‌سازی به یک پلتفرم پشت سر نیاز دارید،

بنابراین هزینه‌ها بسیار بیشتر از زمانی خواهد بود که از ابتدا یک پلتفرم را وارد کنید. . علاوه بر این، پیشرفت‌های سفارشی می‌توانند مشتری را تشویق به سرمایه‌گذاری بیش از حد در فناوری و غیر تخصصی بودن آن کند.

داده‌های شما ایمن خواهند بود

هوشمند سازی بیمارستان

در برخی موارد، توسعه سفارشی ممکن است از ابزارهای ناامن استفاده کند زیرا آنها به خودی خود محصولات نرم‌افزاری نیستند و ممکن است دارای شکاف‌های امنیتی باشند.

افشای داده های محرمانه، که ممکن است در معرض بخش خارجی سازمان قرار گیرد. با این پلتفرم، داده ها 100٪ محافظت می شوند و فقط مشتری روی آن کنترل خواهد داشت.

ادغام با سیستم های مدیریت

در توسعه سفارشی، راه حل های ارائه شده در سیلوها کار می کنند و ادغام آنها برای دستیابی به یک چشم انداز جهانی و تمرکز داده ها می تواند دشوار باشد.

در مقابل، یک پلت فرم عملیات یکپارچه با سایر ابزارهای مدیریت کسب و کار (مانند ERP) یا سایر برنامه ها به روشی ساده ادغام می شود.

متمرکز کردن و یکسان سازی تمام فرآیندهای صنعتی با فناوری هایی که قادر به انطباق و رشد با شرکت ها بدون محدودیت هستند،

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود.