کشف مزایای پنهان اتوماسیون هوشمند

کشف مزایای پنهان اتوماسیون هوشمند

اتوماسیون ساختمان

کشف مزایای پنهان اتوماسیون هوشمند هر سازمانی که اتوماسیون فرآیند روباتیک (RPA) را با موفقیت پیاده سازی کرده است،

می داند که موفقیت تنها به فناوری وابسته نیست. در میان بسیاری از عوامل دیگر که باید در نظر گرفته شوند، افراد، سازمان، حاکمیت، روش‌شناسی ارائه و خدمات، و مدل عملیاتی هستند.

مزایای مرتبط با اتوماسیون هوشمند مشابه است. شرکت‌ها اغلب فقط به مزایای معادل تمام وقت (FTE)،

اینکه چگونه می‌تواند به کاهش هزینه‌های کسب‌وکار کمک کند، نگاه می‌کنند، اما، مانند یک کوه یخ، مزایای واقعی می‌تواند بسیار عمیق‌تر از آن باشد.

مزایای آشکار تخصیص فرآیندها و وظایف تجاری معمولاً دستی به کارگران دیجیتال، کارایی و بهره وری بیشتر است که در نهایت منجر به بازگشت ساعات کاری به سازمان شما می شود.

به عنوان مثال، ممکن است یک میلیون ساعت معادل تمام وقت صرفه جویی کنید. اما، حالا چی؟ با آن میلیون ساعت چه کار می کنی؟ ارزش واقعی صرفه جویی در هزینه FTE چقدر است؟

پس انداز FTE به طور سنتی از طریق یکی از سه روش انجام می شود:

  • کاهش
  • اجتناب از هزینه

آزاد کردن ظرفیت انسانی

اتوماسیون ساختمان

کاهش ساده ترین مقدار برای محاسبه است. برای هر FTE در کسب و کار که دیگر نیازی به کار بر روی فرآیندی که شما خودکار می‌کنید، نیست،

شما مزیتی را معادل هزینه تمام شده تخصیص می‌دهید. نرخ بارگذاری کامل شامل تمام هزینه های ممکن مربوط به یک کارمند است.

این هزینه‌ها ممکن است شامل مشارکت شرکت در طرح بازنشستگی کارکنان، تمام هزینه‌های مزایا، مالیات بر حقوق، اضافه‌کاری،

مابه‌التفاوت نوبت کاری و غرامت سطح پایه باشد. مکانیزم رهاسازی این هزینه از فرآیند می‌تواند از طریق فرسایش طبیعی، انتقال نقش به بخش دیگر یا افزونگی داوطلبانه و/یا اجباری باشد.

در حالی که محاسبه اجتناب از هزینه مشابه کاهش است، اجتناب از هزینه از این جهت متفاوت است که هنوز در ترازنامه شرکت منعکس نشده است.

گاهی اوقات به عنوان یک سود نرم از آن یاد می شود. زمانی که هزینه تامین منابع/زیرساخت قبلاً در برنامه عملیاتی سالانه شرکت (AOP) در نظر گرفته شده باشد،

اجتناب از هزینه می تواند به عنوان یک سود سخت مورد استفاده قرار گیرد. همچنین اگر کسب و کار قبلاً مجبور شده بود در سال های حسابداری قبلی هزینه آن را بپردازد،

استفاده از آن به عنوان یک سود سخت قابل قبول است. اجتناب از هزینه همچنین ممکن است زمانی مورد استفاده قرار گیرد.

شما نیاز به ایجاد یک فرآیند جدید برای عرضه محصول جدید دارید یا در طی افزایش‌های فصلی مورد انتظار در حجمی که معمولاً انتظار دارید کارکنان جدید استخدام کنید.

ما اغلب از شرکت هایی می شنویم که مقدار “x” ساعت را در کسب و کار آزاد می کنند. آنچه آنها به آن اشاره می کنند آزاد کردن ظرفیت انسانی است.

این جایی است که کارگران دیجیتال اکنون بخشی از کاری را انجام می دهند که به طور سنتی کارگران انسانی انجام می دادند.

این می تواند از صرفه جویی یک ساعت در هفته برای یک کارمند تا صرفه جویی انباشته در یک کسب و کار متغیر باشد.

در این صورت می تواند به تعداد قابل توجهی هم برسد. مشکل شمارش ساعت‌های آترینا ذخیره‌شده این است.

اگر آنچه را که اکنون با آن «زمان آزاد» انجام می‌شود محاسبه نکنید، در واقع در خطر به چالش کشیدن در مورد فایده‌ای هستید که واقعاً متوجه شده‌اید.

مزایای مستقیم

اتوماسیون ساختمان

مزایای مستقیم دستاوردهای ملموسی هستند که می توان مستقیماً به اتوماسیون نسبت داد و به راحتی محاسبه می شوند.

به عنوان مثال، ممکن است فرآیندی را خودکار کنید که خطاها را از 100 در روز به 0 در روز کاهش می دهد که در نهایت منجر به صرفه جویی 100 هزار دلاری می شود.

موارد فوق به ترتیب نمونه ای از سود قابل اندازه گیری و مستقیم است. مزایای قابل اندازه گیری عبارتند از:

دقت و کیفیت

اتوماسیون ساختمان

کارگران دیجیتال ثبات را ارائه می دهند و در نتیجه می توانند خطای انسانی را حذف کنند. آنها فقط در صورتی خطا می کنند که شما آنها را به این شکل طراحی کرده باشید!

بهره وری

اتوماسیون ساختمان

یک کارگر دیجیتال می تواند 24/7 کار کند، در مجموع 8760 ساعت در سال.

در مقایسه، انسان ها به طور متوسط ​​7 ساعت در روز، 20 روز در ماه و 11 ماه در سال، که در مجموع تنها 1540 ساعت کار سالانه است.

بهره وری در مقیاسی که کارگران دیجیتال ارائه می دهند یک پیروزی بزرگ است. این پنج برابر ساعت خروجی است!

تاثیری که ممکن است بر یک یا چند فرآیند حیاتی شما داشته باشد را در نظر بگیرید. و به همان اندازه مهم،

شروع کنید به فکر کردن در مورد اینکه چگونه می تواند تفاوت ایجاد کند، چه در بالادست یا پایین دست.

به عنوان مثال، اگر کارگران انسانی شما صبح برای کار به محل کار برسند و هر کاری که برای یک روز پربار باید انجام شود قبلاً توسط کارگران دیجیتال انجام شده باشد، چه می‌شود،

نیاز به «شیفت شب» یا اضافه کاری را از بین می‌برد؟ اگر توانایی تولید ویجت های بیشتر یا ارائه خدمات اضافی به مشتریان را داشتید،

اگر بیشتر تولید و عرضه می کنید، آیا می توانید با تمام نشدن موجودی، بیشتر بفروشید یا تجربه مشتری خود را افزایش دهید؟

آیا می توانید با استفاده از حمل و نقل، سوخت یا عوارض، بیشتر توزیع کنید و در هزینه ها و انرژی صرفه جویی کنید؟ احتمالات بی نهایت هستند. چند مورد قابل ذکر عبارتند از:

استخدام و آموزش

اتوماسیون ساختمان

از بین بردن نیاز به عضوگیری منجر به کاهش هزینه های استخدام و همچنین زمان صرف شده از کارکنان فعلی برای آموزش کارکنان جدید می شود.

می توانید کارهای بیشتری تولید کنید یا کار را سریعتر به پایان برسانید.

مزایای عملیاتی همچنین شامل زمان کوتاه تر، پیش بینی بهتر، شکایات کمتر، تعقیب و گریز کمتر و کاهش ریسک است.

بسته به اهداف یا نتایج مورد نظر، برخی از این مزایای مستقیم را می توان غیرمستقیم و بسته به فرآیند خاص یا کسب و کار در نظر گرفت.

مزایای غیر مستقیم

اتوماسیون ساختمان

این بازگشت‌ها را نمی‌توان مستقیماً مشاهده کرد، ممکن است مستقیماً به اتوماسیون منتسب نباشند و در اغلب موارد، تعیین کمیت آنها دشوار است.

بیایید از همان مثال قبلی استفاده کنیم. اگر اتوماسیون فرآیند کشف مزایای پنهان اتوماسیون هوشمند شما خطاها را از 100 در روز به 0 کاهش دهد،

ممکن است 50٪ کاهش در شکایات و امتیاز NPS شما از 80٪ به 85٪ افزایش یابد. در این مورد، بهبود تجربه مشتری مزیت غیرمستقیم است، اما تعیین کمیت آن چندان آسان نیست.

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود.