اتوماسیون هوشمند همه چیز در مورد مزایا و ارتباط آن

اتوماسیون هوشمند همه چیز در مورد مزایا و ارتباط آن

اتوماسیون ساختمان

اتوماسیون هوشمند همه چیز در مورد مزایا و ارتباط آن هوش مصنوعی یا هوش مصنوعی، وقتی معکوس شود، IA یا خودکارسازی هوشمند ایجاد می کند.

با این حال، ساخت IA به چندین مؤلفه از فناوری‌های در حال تکامل مختلف نیاز دارد. هوش مصنوعی با اتوماسیون فرآیندهای رباتیک،

داده کاوی و سایر فناوری‌های نوظهور ترکیب می‌شود تا اتوماسیون هوشمند یا همان اتوماسیون فرآیند هوشمند (IPA) را ایجاد کند.

هدف ساختن فرآیندهای کسب و کار سرتاسری است که برای تحلیل، یادگیری و تطبیق برنامه ریزی شده اند.

این وبلاگ بر اهمیت اتوماسیون هوشمند و ارتباط آن در چندین صنعت تاکید می کند. اما ابتدا، اجازه دهید کمی در مورد این فرآیند نرم افزار بدانیم تا بعداً ارتباط آن را درک کنیم.

IA چگونه به مشاغل کمک می کند؟

اتوماسیون ساختمان

همانطور که قبلاً اشاره شد، IA با ایجاد فرآیندهای تجاری سرتاسر، مدل‌های تجاری مدرن، انعطاف‌پذیر و قوی را پرورش می‌دهد.

ترکیب تلاش‌های انسانی و IA می‌تواند کارمندان را از وظایف اضافی رها کند و تمرکز آن‌ها را بر خلاقیت و نوآوری تغییر دهد.

این کارها توسط ماشین ها پیش برده و مدیریت می شوند. این فرآیند می‌تواند به هر کسب‌وکاری که نیاز به تغییر فعالیت‌های خود به صورت دیجیتالی دارد، ارزش بیافزاید.

با این حال، ایجاد یک اکوسیستم یکپارچه IA نیاز به تلاش مشترک از چارچوب IT و عملکردهای تجاری دارد. این همکاری می تواند به طور موثر فرآیند موجود را ارزیابی کند.

یک سیستم یکپارچه برای ایجاد تغییرات لازم در عملیات ایجاد کند. کسب و کارها باید نیروی کار خود را در این سفر تحول آموزش دهند زیرا این یک مفهوم جدید است.

اتوماسیون هوشمند، تلاش‌های سنتی کار فشرده را با فناوری‌های نوظهور مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، بینایی رایانه،

پردازش زبان طبیعی و داده‌کاوی خودکار می‌کند. برای مثال، می‌تواند از یادگیری ماشین برای شناسایی الگوها در داده‌های تاریخی ساختاریافته برای پیش‌بینی دقیق و پیش‌بینی نتایج کسب‌وکار استفاده کند.

5 مزیتی که اتوماسیون هوشمند به مشاغل ارائه می دهد

1. یکپارچه سازی سریع و کم هزینه سیستم را ارائه می دهد

اتوماسیون ساختمان

از لحاظ تاریخی، یکپارچه‌سازی نرم‌افزار یک امر پرهزینه و فرآیندی بود که مستلزم کدگذاری ثابت پشتیبان بود. کسب‌وکارهای پیچیده به طور همزمان روی چندین نرم‌افزار قدیمی کار می‌کنند.

نیاز به پشتیبانی مداوم توسعه‌دهنده دارند. با این حال، پلتفرم‌های IA به این نیاز پایان می‌دهند آترینا با سیستم‌های مختلف تعامل بسیار مؤثری دارند.

2. داده های ارزشمند مربوط به فرآیندهای تجاری مهم را به طور خودکار ذخیره می کند

اتوماسیون ساختمان

هر کسب‌وکاری که چندین فرآیند را به طور همزمان اجرا می‌کند، در حین ترجمه مستعد از دست دادن داده‌ها می‌شود و هیچ ردی از خود باقی نمی‌گذارد.

بنابراین، یافتن داده ها یا حتی فرد مسئول از دست دادن داده ها دشوار است. پلت فرم IA به طور خودکار مسیرهای حسابرسی را برای هر اقدام ایجاد می کند.

به‌علاوه، مدیران و پروفایل‌های مشابه را قادر می‌سازد تا با جمع‌آوری و سازمان‌دهی داده‌های فرآیند جدید، فرصت‌های تجاری دست‌نخورده را کشف کنند.

مجموعه ای که به خوبی مدیریت می شود می تواند از مقررات انطباق در بسیاری از صنایع پشتیبانی کند و در زمان و هزینه کسب و کار صرفه جویی کند.

3. داده های تجاری را با داده های فرآیندی برای کشف فرصت های جدید ادغام می کند

اتوماسیون ساختمان

داده های کسب و کار نتیجه کسب و کار را نشان می دهد، در حالی که داده های فرآیند مسیر کار را نشان می دهد. داده های کسب و کار شامل ارقام فروش،

سطح موجودی و سایر معیارهای حاصله است. همین حال، داده های فرآیند، داده هایی مانند زمان عملیاتی را که کاربر برای انجام یک کار روزانه یا در صورت نیاز صرف می کند، ثبت می کند.

حالت ایده آل، این دو نوع داده در یک سیلو باقی می مانند. در صورت گیر کردن داده ها، داده های فرآیند در برنامه های کاربردی فرآیند تجاری ذخیره می شوند.

IA اجازه می دهد تا داده ها را در شرایط ذکر شده با نگه داشتن تمام داده ها در یک سیستم واحد یکسان سازی کند.

4. یک اکوسیستم فرآیند کل نگر ایجاد می کند که هم مشتریان و هم شرکا را شامل می شود

اتوماسیون ساختمان

مشارکت قبلی در اکوسیستم پرهزینه بود و توسعه دهندگان پورتال هایی را برای مشتریان و شرکا ایجاد کردند و شرکت کنندگان اسناد را ارسال کردند.

با IA، پورتال های رو به بیرون برای جمع آوری و به اشتراک گذاری داده ها ایجاد شد. اتوماسیون زمان پردازش را کاهش داد و در عین حال شفافیت فرآیند را حفظ کرد.

چگونه IA به مشاغل پس از همه گیری کمک می کند؟

اتوماسیون ساختمان

همه‌گیری همه جا را ویران کرده است. کسب و کارها تفاوتی ندارند این موضوع اهمیت فرآیندهای تجاری انعطاف‌پذیر، انعطاف‌پذیر و پایان‌به‌پایه را به جهان یادآوری کرده است.

اتوماسیون هوشمند مکانیزمی است که به خوبی آزمایش شده و به تازگی اثبات شده است که یک کسب و کار سقوطی را تجربه می کند.

هزینه را کاهش می دهد و در عین حال کارایی را افزایش می دهد. و بنابراین، سازمان‌ها از قدرت اتوماسیون هوشمند برای برآوردن نیازهای در حال تکامل مشتری استفاده می‌کنند.

مدل‌های عملیاتی کسب‌وکار تازه تکامل‌یافته به آن‌ها اجازه می‌دهد آینده را با دقت پیش‌بینی کنند. در نهایت به آنها اجازه داد تا در حوزه خود به یک رهبر تبدیل شوند.

در نتیجه، اتوماسیون هوشمند مزایای رقابتی را برای مشاغلی ارائه می دهد که در حال تجربه سقوط یا رکود هستند. شخصی سازی عمیق را برای رویارویی با یک چالش صنعت فراهم می کند.

بنابراین، توصیه می‌شود که از IA برای خودکارسازی فرآیندهای تجاری پیچیده بدون صرف هزینه‌های اضافی یا استخدام چندین نقش به طور همزمان استفاده کنید.

در دوران پس از همه‌گیری، جایی که کسب‌وکارها هنوز با ضرر خود کنار می‌آیند، نیاز مبرمی به تقویت سیستم با فرآیندهای دیجیتالی هوشمند سرتاسر وجود دارد.

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود.