بررسی مزایا برای صنایع

بررسی مزایا برای صنایع

اتوماسیون ساختمان

بررسی مزایا برای صنایع ساختن اپلیکیشن های تجاری بهتر به شرکت ها کمک می کند تا از رقبا جلوتر بمانند. استفاده از فرآیندهای منسوخ و ناکارآمد می تواند پیشرفت را کند کند،

منجر به نتایج ضعیف کارکنان و مشتریان شود، و موانعی بر سر راه نوآوری ایجاد کند. به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل مدرن شروع به استفاده از اتوماسیون هوشمند کرده اند.

با این حال، خودکار کردن فرآیندها همیشه ساده نیست. اگرچه اتوماسیون نوید افزایش بهره وری را در میان مزایای دیگر می دهد،

شروع یک ابتکار اتوماسیون می تواند یک کار زمان، هزینه و ریسک فشرده باشد. نگران نباشید – به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه اتوماسیون هوشمند را به درستی در سازمان خود پیاده سازی کنید.

اتوماسیون هوشمند چیست؟

اتوماسیون ساختمان

اتوماسیون هوشمند استراتژی اتوماسیون فرآیند را با تجزیه و تحلیل و تصمیمات تولید شده توسط هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) تلفیق می کند.

هدف نهایی اتوماسیون هوشمند کاهش تعداد کارهای دستی است که برای افزایش کارایی و بهره وری کلی لازم است.

پیش بینی های اخیر گارتنر حاکی از تقاضای رو به رشد برای اتوماسیون هوشمند است، به طوری که بیش از 90 درصد از شرکت ها پیش بینی می کنند.

سال 2025 یک معمار اتوماسیون داشته باشند. گزارش اخیر مک کینزی همچنین نشان می دهد که 57 درصد از شرکت های جهانی قبلاً سفر اتوماسیون خود را آغاز کرده اند.

مزایای کلیدی اتوماسیون هوشمند

اتوماسیون ساختمان

عدم بهره‌برداری از آخرین فناوری برای بهبود نتایج کسب‌وکار، به سرعت کسب‌وکار شما را عقب می‌اندازد.

برای درک بهتر اینکه چگونه اتوماسیون هوشمند در بسیاری از بخش‌ها حیاتی است، مزایای کلیدی زیر را در نظر بگیرید:

دقت بهبود یافته

اتوماسیون ساختمان

برخلاف کارمندان شما، فرآیندهای اتوماسیون هوشمند خسته نمی شوند و در هنگام خستگی دچار خطا نمی شوند.

علاوه بر این، بخش “هوشمند” تصویر با تصحیح ورودی ها، مراحل از دست رفته و فرآیندهای ناقص در طول زمان، دقت را بهبود می بخشد.

افزایش بهره وری

اتوماسیون ساختمان

برای اتوماسیون هوشمند نسبتاً رایج است که زمان فرآیند را به نصف یا بیشتر کاهش دهد. با انجام وظایف خودکار بسیار سریعتر، شرکت ها اغلب می توانند در نتیجه بهره وری خود را افزایش دهند.

تداوم خدمات

اتوماسیون ساختمان

از آنجایی که فرآیندها و نرم افزارهای خودکار می توانند به صورت شبانه روزی کار کنند، استقرار اتوماسیون هوشمند می تواند پاسخگویی به تقاضا را در هر زمان، از جمله ساعات غیرفعال و اوج مصرف، آسان کند.

تمرکز استراتژیک

اتوماسیون ساختمان

کسب‌وکارها می‌توانند از اتوماسیون هوشمند برای رسیدگی به حجم زیادی از وظایف ساده‌تر استفاده کنند و کارمندان آموزش دیده را آزاد کنند تا بر نوآوری‌های پیشرفته و وظایف بالاتر تمرکز کنند.

صرفه جویی در هزینه

اتوماسیون ساختمان

زمانی که فرآیندها و وظایف خاص به طور هوشمندانه خودکار می شوند، شرکت ها به صرفه جویی در هزینه ها،

هم از طریق افزایش کارایی و هم از طریق حذف بخشی از نیاز به پرداخت دستمزد کارکنان برای انجام همان کار، پی می برند.

به‌طور فزاینده‌ای، استقرار استراتژی‌های اتوماسیون هوشمند می‌تواند بین شکست دادن رقیب به بازار یا عدم موفقیت تفاوت ایجاد کند.

این به این دلیل است که منجر به ساده‌سازی فرآیند، افزایش کارایی و کاهش نیاز به قرار دادن کارمندان در انجام وظایف تکراری یا تعریف‌شده می‌شود.

12 مورد استفاده برای اتوماسیون هوشمند

اتوماسیون ساختمان

اکنون که مزایای فراوان اتوماسیون هوشمند را درک کرده اید، سوال بعدی که ممکن است داشته باشید این است که چگونه می توانید از این فناوری در سازمان خود استفاده کنید.

در زیر 12 مورد استفاده وجود دارد که به منظور ارائه حس گسترده ای از آنچه از طریق سرویس های بصری مانند Microsoft Power Automate امکان پذیر است، آورده شده است:

ورود کارکنان

اتوماسیون ساختمان

با استفاده از Microsoft PowerApps، که می‌تواند با سایر بارهای کاری آفیس 365 تعامل داشته باشد.

از خدمات داده استفاده کند، شرکت‌ها می‌توانند یک فرآیند نصب خودکار برای استخدام‌های جدید ایجاد کنند.

سناریوهای راه اندازی کاربر جدید

اتوماسیون ساختمان

ساده کردن فرآیندهای راه اندازی کاربر جدید نیز با Power Apps امکان پذیر است. بسیاری از سازمان‌ها اکنون فرم‌های PowerApps را با Microsoft Flow برای این نوع اتوماسیون گردش کار ترکیب می‌کنند.

برنامه‌های درخواست خدمات

اتوماسیون ساختمان

Power Apps همچنین به سازمان‌ها کمک می‌کند تا ابزارهای میز کمک تعاملی بسازند که به کاربران امکان می‌دهد بلیط‌های فناوری اطلاعات را از طریق یک برنامه ارسال کنند.

درخواست‌های خدمات، سفارش‌های خرید و موارد دیگر را جمع‌آوری کنند.

خودکارسازی پاسخ‌ها و تأییدیه‌های ایمیل: Power Automate ایجاد فرآیندهای دریافت خودکار یا اتوماسیون ارسال ایمیل و پاسخ‌ها و همچنین تأیید درخواست‌های داخلی را امکان‌پذیر می‌کند.

اتوماسیون فرآیند دستی

اتوماسیون ساختمان

بانک‌ها و اتحادیه‌های اعتباری می‌توانند فرم‌های دیجیتالی ایجاد کنند که مشتریان می‌توانند آن‌ها را از طریق یک دستگاه تلفن همراه پر کنند و سپس به‌طور خودکار در یک پایگاه داده متمرکز و امن آپلود می‌شوند.

از مثال‌های ارائه شده در بالا، واضح است که می‌توانید از اتوماسیون هوشمند تقریباً در هر بخش برای بهبود گردش کار و ساده‌سازی فرآیندها استفاده کنید.

در پایان، اتوماسیون این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند که زمان و هزینه کمتری را صرف

کارهای قابل پیش‌بینی و تکراری کنند و در عوض تلاش‌ها را بر نوآوری و استراتژی بازار متمرکز کنند. بنابراین، آیا تا به حال به این فکر کرده اید.

چگونه از بهترین شیوه های اتوماسیون هوشمند در صنعت خود استفاده کنید؟ ما چند مورد استفاده را جمع آوری کرده ایم که بهترین عملکرد را دارند:

صنعت مراقبت های بهداشتی

اتوماسیون ساختمان

صنعت مراقبت های بهداشتی که به خاطر حجم کاغذی که ایجاد می کند بدنام است، می تواند مزایای قابل توجهی از اتوماسیون هوشمند اعمال شده،

برای پذیرش و ترخیص، حضور در کارکنان و چرخش، صورتحساب، نتایج آزمایش و موارد دیگر مشاهده کند.

صنعت تولید

اتوماسیون ساختمان

با استفاده از Microsoft Power Automate، تولیدکنندگان نه تنها می توانند گردش کار و تولید را خودکار کنند، بلکه موجودی، سفارشات، خرید و تحویل را نیز می توانند خودکار کنند.

صنعت خرده‌فروشی

اتوماسیون ساختمان

اتوماسیون فرآیندهای کسب‌وکار، خرده‌فروشان را قادر می‌سازد تا پردازش بازگشت، فرآیندهای منابع انسانی، مدیریت موجودی و حمل‌ونقل، تجزیه و تحلیل فروش و موارد دیگر را خودکار کنند.

صنعت مالی

اتوماسیون ساختمان

فرصت‌های زیادی برای اتوماسیون هوشمند در دنیای مالی آترینا بررسی مزایا برای صنایع وجود دارد،

از جمله کمک به تبدیل دیجیتالی عملیات اصلی کسب‌وکار با خودکار کردن فرآیندهای اعتبارسنجی،

عملکردهای پرداختنی، برنامه‌های وام و قوانین تجاری. در واقع، شرکت های مالی که از اتوماسیون هوشمند استفاده می کنند، بین 20 تا 25 درصد صرفه جویی در هزینه ها را تجربه می کنند.

صنعت نفت و گاز

اتوماسیون ساختمان

اتوماسیون هوشمند به شرکت های نفت و گاز کمک می کند تا کارایی عملیاتی خود را با خودکارسازی تجزیه و تحلیل داده ها،

تولید گزارش بلادرنگ، تست بلادرنگ، بررسی های ایمنی بررسی مزایا برای صنایع مدیریت زنجیره تامین افزایش دهند.

SoftwareONE خدمات اتوماسیون هوشمند را ارائه می دهد که به سازمان شما کمک می کند تا فرآیندها را سریع و کارآمد خودکار کند.

در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند و در عین حال ریسک را کاهش دهد. مفاهیم کلیدی زیربنای پیشنهادات اتوماسیون هوشمند SoftwareONE شامل موارد زیر است:

اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA)

اتوماسیون ساختمان

RPA به استفاده از روبات های نرم افزاری برای فعال کردن هوش مصنوعی اشاره دارد. با RPA، سازمان‌ها می‌توانند تعاملات انسانی را در سیستم‌های دیجیتال برای اجرای یک فرآیند تجاری تقلید و ادغام کنند.

کد کم

اتوماسیون ساختمان

خدمات اتوماسیون هوشمند ما یک رویکرد توسعه نرم افزار ارائه می دهد که هر مرحله از چرخه عمر برنامه را انتزاعی و خودکار می کند و ارائه راه حل سریع را ممکن می کند.

خدمات شناختی

اتوماسیون ساختمان

با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، ما به سازمان‌ها کمک می‌کنیم تا مشکلات را حل کنند و هوش مصنوعی را با بسته‌بندی آن در اجزای مجزا و با سهولت استفاده، مردمی‌سازی کنند.

جریان خودکار

اتوماسیون ساختمان

ما اتوماسیون فرآیند را بر اساس قوانین گردش کار فعال می کنیم که در آن وظایف انسانی، داده ها یا فایل ها بین افراد یا سیستم ها بر اساس قوانین از پیش تعریف شده هدایت می شوند.

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود.