چگونه بر عملکرد کادر فنی نظارت کنیم؟

چگونه بر عملکرد کادر فنی نظارت کنیم؟

چگونه بر عملکرد کادر فنی نظارت کنیم؟

هوشمند سازی بیمارستان

چگونه بر عملکرد کادر فنی نظارت کنیم؟ نظارت بر عملکرد تجهیزات بخش ذاتی Industry 4.0 است، زیرا به کارایی و بهینه‌سازی بی‌سابقه‌ای نیاز دارد.

مانند مدیریت انبار 4.0 یا هر جنبه دیگری از سازمان. دیجیتالی کردن این مناطق برای بهبود عملکرد، کاهش هزینه ها و افزایش تولید کسب و کار ضروری است.

به این ترتیب، هدف از نظارت بر عملکرد تکنسین ها، ارزیابی بهره وری و کارایی، بهبود نتایج و ارتقای پایداری شرکت است.

اقدام برای نظارت بر عملکرد تجهیزات فنی

هوشمند سازی بیمارستان

به عنوان نقطه شروع، مهم است که به این نکته اشاره کنیم و مشخص کنیم که کدام یک از اقدامات اساسی برای انجام نظارت صحیح بر تیم بدون قرار گرفتن در هوشیاری دائمی است که می تواند بی اعتمادی را در تیم منتقل کند.

از یک خط پایه شروع کنید. برای بهبود هر جنبه ای از یک شرکت، همیشه لازم است که از نقطه شروع شروع شود تا مسیری را که باید دنبال کنید، مشخص کنید. شرکت کجاست؟ زمان کار فعلی چقدر است؟

پاداش تیم ها برای اینکه به کارکنان نشان دهیم که نظارت بر عملکرد برای همه مثبت است و برای کار آنها ارزش قائل است، مهم است که به مولدترین تیم ها پاداش داده شود.

تشویق به بهبود مستمر. استفاده از داده های جمع آوری شده از طریق یک پلت فرم متمرکز برای ادامه تکامل و رشد بقیه اعضای تیم ضروری است.

شاخص های کلیدی برای اندازه گیری عملکرد تکنسین

هوشمند سازی بیمارستان

KPIهایی که می‌توانید از طریق پلتفرم خود مانند Nexus Integra جمع‌آوری کنید، باید اطلاعات ارزشمندی برای کمک به تجزیه و تحلیل داده‌های هر تکنسین برای استخراج کارایی فردی آنها ارائه دهد.

اینها برخی از مهمترین شاخص هایی هستند که می توانند عملکرد تیم فنی را اندازه گیری و ارزیابی کنند:

زمان پاسخگویی مهمتر از همه، برای آن دسته از شرکت هایی که کمک 24 ساعته ارائه می دهند.

میانگین تعمیر برای محاسبه کارایی تیم، نظارت بر این نوع اطلاعات مهم است.

میانگین زمان اتمام کار: تعمیر خرابی چقدر طول می کشد؟ این شاخص مدت زمان لازم برای حل یک حادثه را از زمان گزارش تا پایان کامل آن اندازه گیری می کند.

میانگین اضافه کاری پیگیری این داده ها از کار بیش از حد جلوگیری می کند و پیش بینی کلی را بهبود می بخشد.

خدمات اختصاص داده شده به تکنسین این KPI برای جستجوی کارایی کارگران عالی است.

مزایای نظارت بر تیم فنی

هوشمند سازی بیمارستان

نظارت بر تیم تعمیر و نگهداری به بهبود وضعیت شرکت از چندین منظر کمک می کند:

بهره وری انرژی. این در حال حاضر بخشی ذاتی از Industry 4.0 است و بهبود آن یکی از مهمترین مزایای آن است. به دست آوردن داده ها و بهبود عملکرد تجهیزات حداکثر خروجی را به دست می آورد.

ایمنی در کار به لطف توسعه برنامه‌های نگهداری پیش‌بینی‌کننده، این تکنیک‌ها از داده‌های جمع‌آوری‌شده برای پیش‌بینی زمان وقوع نقص فنی بهره می‌برند. در این صورت علاوه بر به حداقل رساندن خرابی ها، به ارتقای ایمنی نیروی کار کمک می کند.

کاهش فرآیندهای نیروی انسانی با بهینه‌سازی فرآیندها، ما به داده‌ها از پلتفرم‌های مختلف دسترسی بلادرنگ خواهیم داشت و بخش بزرگی از تیم را از وظایف خاصی رها می‌کنیم تا بتوانند روی کارهای دیگر تمرکز کنند که بسیار مرتبط‌تر هستند.

نیروی کار با انگیزه تر. با خودکار کردن برخی از فعالیت ها، به تیمی بسیار سازنده و با انگیزه دست خواهید یافت.

8 ابزار تجزیه و تحلیل داده که هر توسعه دهنده ای باید بداند

هوشمند سازی بیمارستان

دنیای تجارت و فناوری در حال بیدار شدن است، شروع به آگاهی و استفاده از پتانسیل عظیمی است که علم تجزیه و تحلیل داده برای آنها ذخیره کرده است.

گسترده ترین ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها در آن زمان چیست و برای چه چیزی می توان از آنها استفاده کرد؟ این را در زیر تحلیل می کنیم.

مفیدترین ابزار تجزیه و تحلیل داده ها کدامند؟

هوشمند سازی بیمارستان

با ظهور زمینه هایی مانند هوش عملیاتی برای تصمیم گیری های تجاری، تعداد فزاینده ای از شرکت ها وجود دارند که تجزیه و تحلیل داده ها را به عنوان بخشی ضروری از ابتکارات و استراتژی های خود ارزیابی می کنند.

این بدان معناست که می تواند اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شرکت ها قرار دهد که منجر به راه حل هایی در رابطه با کارایی یا تصمیمات استراتژیک شود.

محبوب ترین ابزارها عبارتند از:

Zoho Analytics

هوشمند سازی بیمارستان

این پلتفرم متشکل از نرم افزارهایی است که بر هوش تجاری، تولید گزارش ها و تجزیه و تحلیل داده ها متمرکز است.

Zoho Analytics شرکت‌ها را قادر می‌سازد به معیارهای کلیدی کسب‌وکار خود دسترسی داشته باشند و تجسم کنند که کدام روند در زمان حفظ می‌شوند، و اطلاعات پنهانی را که می‌تواند برای کسب‌وکارشان ضروری باشد، آشکار می‌کند.

برای سهولت استفاده از آن، Zoho Analytics دارای یک دستیار مجازی هوشمند است که به کاربران کمک می کند. این دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی،

یادگیری ماشینی و پردازش زبان طبیعی است و به آن اجازه می‌دهد چگونه بر عملکرد کادر فنی نظارت کنیم؟ روشی ساده به کاربران کمک کند.

تابلو عمومی

هوشمند سازی بیمارستان

این یک پلت فرم کلیدی در عملکرد فرآیندهای هوش تجاری است: به عبارت دیگر، Tableau Public تجزیه و تحلیل داده های تاریخی را برای تصمیم گیری استراتژیک در یک تجارت تسهیل می کند.

این پلتفرم به اطلاعات اجازه می دهد تا از طریق ابزارهای تجسم داده ها پردازش، شکل داده و سپس ارائه شوند. این ابزار نیازی به کدنویسی یا دانش زبان برنامه نویسی خاصی ندارد.

علاوه بر این، امکان استفاده بصری ویژه در مورد تجسم را فراهم می کند، زیرا قالب های خودکار را ارائه می دهد که می توانند پس از آن سفارشی شوند. به عنوان آخرین مرحله،

پلتفرم اجازه می دهد تا نتیجه گیری را با مشتری از طریق شبکه های اجتماعی چگونه بر عملکرد کادر فنی نظارت کنیم؟ یا به صورت دانلود به اشتراک بگذارد.

ابزارهای تجزیه و تحلیل داده دیگری نیز وجود دارد که عملکرد آنها مشابه Tableau Public است، مانند Power BI و FineReport.

ماینر سریع

هوشمند سازی بیمارستان

Rapid Miner از یک پلت فرم تجزیه و تحلیل داده و یادگیری ماشین تشکیل شده است که می تواند برای تولید تجزیه و تحلیل و نظارت بر تحول داده ها در زمان واقعی استفاده شود.

علاوه بر این، ویژگی‌های یادگیری ماشینی را برای ایجاد پلتفرمی که تا حد امکان بصری است، شامل می‌شود. این بدان معنی است.

لازم نیست کاربر بداند چگونه کدنویسی کند تا از ابزار حداکثر استفاده را ببرد، در حالی که به توسعه دهندگان اجازه می دهد در کار خود کارآمدتر باشند.

در هر صورت، یک بخش منبع آموزشی در وب سایت آنها وجود دارد که حاوی سوالات متداول در مورد استفاده از ابزار است.

Knime

هوشمند سازی بیمارستان

این نرم افزار یک محیط متن باز برای تجزیه و تحلیل داده ها ایجاد می کند و به یکی از محبوب ترین و کامل ترین ابزارهای تجزیه و تحلیل داده تبدیل می شود.

از جمله قابلیت های آن، شامل مولفه هایی برای تشخیص اتوماسیون ساختمان آترینا ناهنجاری ها در فرآیندهای شرکت، بهینه سازی موجودی ها یا اندازه گیری رضایت مشتری است.

هنگامی که صحبت از سهولت استفاده و شهودی به میان می آید، Knime همچنین یک انجمن ایجاد کرده است که در آن پرسنل فنی می توانند در مورد استفاده از پلتفرم سؤال بپرسند.

این ابزار همچنین با نرم افزار ابری Azure و Amazon AWS ادغام می شود.

Qlick Sense

هوشمند سازی بیمارستان

تکامل Qlick View، یک راه حل یکپارچه برای کشف داده های تولید شده توسط یک شرکت و استفاده از پتانسیل آن بر اساس اصول هوش تجاری است.

همچنین برنامه های کاربردی هوش مصنوعی را ارائه می دهد که با استفاده از فناوری انجمنی، پیشنهاداتی را به کاربران نشان می دهد تا کشف روندها و فرصت های پنهان در اطلاعات را تقویت کنند.

آپاچی اسپارک

هوشمند سازی بیمارستان

Apache Spark یک نرم افزار تحلیلی برای پردازش حجم زیادی از داده ها یا داده های بدون ساختار است.

علیرغم اینکه به اندازه سایر پلتفرم ها بصری نیست، از آنجایی که نیاز به آشنایی با زبان های برنامه نویسی دارد، از زبان های رایج مانند جاوا، اسکالا، پایتون، R و SQL استفاده می کند.

برای تسهیل معرفی و کاوش ابزار، این پلت فرم تجزیه و تحلیل داده ها همچنین منابع و اسنادی را به کسانی که با آن شروع به کار می کنند ارائه می دهد، در حالی که جمع آوری کاربران خاص را نیز سازماندهی می کند.

SAS

هوشمند سازی بیمارستان

این یکی از کهنه کارترین ابزارهای تجزیه و تحلیل داده است و منشأ آن را می توان در محیط برنامه نویسی و زبان توسعه یافته توسط این موسسه در سال 1966 یافت.

این شامل ویژگی‌های هوش مصنوعی مربوط به مشتریان و سرنخ‌ها، علاوه بر تجزیه و تحلیل بازاریابی و شبکه‌های اجتماعی است.

به این ترتیب به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا مروری کامل در این زمینه داشته باشند و مدیریت و پیش‌بینی رفتار مشتریان و بهبود ارتباط با آنها را ممکن می‌سازد.

استعداد

هوشمند سازی بیمارستان

این یک پلت فرم تجزیه و تحلیل داده است که بر روی تجسم و کاوش داده ها برای تسهیل تصمیم گیری در شرکت ها تمرکز دارد.

بر اساس نیاز شرکت ها، این پلتفرم گزینه های نرم افزاری مختلفی را ارائه می دهد که برخی از آنها رایگان هستند.

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود.