هایفو (HIFU) و فرکانس رادیویی(RF)

هایفو (HIFU) و فرکانس رادیویی(RF)

هایفو (HIFU) و فرکانس رادیویی(RF) در دنیای همیشه در حال تکامل مراقبت از پوست و زیبایی شناسی، پوستی جوان و جوان مورد تقاضا است. برای رسیدن به این هدف، فناوری های مختلف و پیشرفته ای طراحی شده اند که قادر به تغییر شکل پوست غیرتهاجمی هستند.
و هایفو و آر اف دو راه حل موثر برای داشتن پوستی جوان تر است.
این دو روش با استفاده از انرژی های مختلف، باعث تحریک کلاژن و الاستین در لایه های عمیق پوست و لیفتینگ صورت می شوند .

اما یکی از سوال های مهم این است که کدام یک از این دو روش بهتر است؟

آیا مناسب ترین گزینه برای جوانسازی پوست شما است؟ در این نوشته، ما به بررسی مزایا و معایب هر دو روش خواهیم پرداخت قیمت مزوتراپی مو به شما کمک خواهیم کرد که بهترین انتخاب را برای داشتن پوستی جوان تر داشته باشید.

نشانه های پیری و چین و چروک های صورت با بالارفتن سن برای هرشخص میزان متفاوتی دارد و اگر این چین و چروک ها عمیق تر باشد،درمان و جلوگیری از انها کاردشوارتری است.بعد از 25 سالگی تولید کلاژن پوست نسبت به گذشته کمتر میشود و عوامل محیطی نیز باعث کاهش کلاژن پوست خواهد شد اما درمان و داشتن پوست سفت و جوان دیگر مثل گذشته زمان بر و دردناک نیست و با پیشرفت فناوری ها آسانتر شده است.
فناوری هایی مثل هایفو و RF و روش های درمانی خانگی میتوانند در درمان چین و چروک ها و داشتن صورتی شاداب و جوان موثر باشند.

فرکانس رادیویی(RF) چیست؟

یک روش سفت کردن بافت پوست که از انرژی فرکانس رادیویی تک قطبی برای انتقال گرما به لایه های پوست استفاده می کند.این دستگاه دستی که با گرمایش نواحی صورت باعث تحریک پوست و تولید بیشتر کلاژن و در نتیجه کاهش چین و چروک میشود، علاوه بر افزایش الاستین، باعث بهبود زخم های پوستی نیز میشود؛ آر اف(RF)، چین و چروک صورت را کاهش میدهد، منافذ پوستی را کوچکتر میکند و پوست جوان تری به شما هدیه میدهد.

هایفو (HIFU)چیست؟

این دستگاه با تمرکز بر قسمت های عمقی پوست و گرم کردن لایه های عمقی تر باعث تولید کلاژن و ترمیم بافت های پوستی میشود و علاوه بر آن باعث کاهش چربی های نواحی مختلف صورت و بدن میشود و نگرانی افراد از افتادگی قسمت زیرین صورت، غبغب و گردن را کاهش میدهد که این امر علاوه بر از بین بردن چین و چروک ها باعث لیفت شدن هرچه بیشتر صورت میشود.

ویژگی های هایفو:

هایفو یک روش نوین درمانی است که با استفاده از امواج فوق صوتی، تولید کلاژن را در پوست تحریک می کند و شلی پوست، چین و چروک و خطوط ریز را بدون نیاز به جراحی از بین میبرد و باعث جوان سازی و لیفتینگ پوست می شود. این روش دارای چندین مزیت است که در ادامه به آن‌ها اشاره می کنیم:

  • هایفو دقت و عمق بالایی دارد و می تواند به لایه های عمیق پوست دسترسی پیدا کند. قیمت مزوتراپی مو این لایه ها معمولاً تنها با جراحی قابل درمان هستند. هایفو بدون نیاز به برش یا زخم و درد پوست جوانتری به شما هدیه میدهد.
  • پزشکان می توانند با تنظیم شدت و عمق انرژی، درمان را به نحوه مناسب با توجه به نیاز مراجعه کنندگان انجام دهند.
  • انجام هایفو نیاز به دوره نقاهت طولانی ندارد .

کدامیک از این دو روش برای شما مناسب تر است؟

قبل از انجام هر گونه درمان زیبایی، ضروری است که با یک پزشک ماهر مشورت کنید. یک متخصص واجد شرایط می تواند وضعیت پوست شما را ارزیابی کند، اهداف شما را مورد بحث قرار دهد و مناسب ترین روش را توصیه کند.برای انتخاب هرکدام از این خدمات باید به عامل های مختلفی توجه کنید:

از آر اف(RF) معمولا برای درمان قسمت های ظریف صورت مانند دور چشم و قسمت هایی که خطوط ریزتری دارند استفاده میشود که انتخاب بهتری برای درمان کاهش حجم است .
از هایفو (HIFU) نیز در قسمت های چانه و گردن که نیاز به لیفت بیشتری دارند استفاده میشود. اگر افتادگی پوست شما شدیدتر است و به دنبال لیفتینگ هستید، هایفو (HIFU) ممکن است انتخاب بهتری باشد. اگر شلی پوست شما خفیف تر است و به دنبال سفت شدن و افزایش حجم هستید، آر اف(RF)ممکن است انتخاب بهتری باشد. اگر به دنبال درمان نواحی ظریف مانند قیمت مزوتراپی مو پلک ها هستید، آر اف(RF) انتخاب بهتری است.

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود.