خدمات

رستوران هوشمند

هوشمند سازی رستوران صاحبان کسب و کار و رستوران ها می خواهند با استفاده از تکنولوژی های متفاوت و هوشمند ، جذابیت بیشتری برای مشتری ایجاد کنند ، یکی از تکنولوژی های هوشمند که در هوشمند سازی رستوران ها بسیار مورد استقبال واقع شده استفاده از میز های لمسی هوشمند می باشد که رقابت متفاوتی بین صاحبان رستوران ایجاد نموده است همچنین این تفاوت باعث ایجاد انگیزه در مشتریان گردیده. رستوران های هوشند امروزه در جهان درحال افزایش هستند. سفارش غذا از منوی میز هوشمند رستوران جذاب و دیجیتال ، امکان دیدن ترکیبات غذا، دخالت در ترکیب مواد مطابق با سلیقه فرد، عدم انتظار برای آمدن گارسون، آگاهی از روند آماده شدن سفارش خود و اطلاع از زمان آماده شدن سفارش و ده ها جذابیت دیگر انسانها را به امتحان کردن یک رستوران جدید هوشمند تحریک میکند.

به دلیل استفاده محدود از گارسون ها در رستوران هوشمند، محیطی آرام برای مشتریان ایجاد میشود. برای صاحب رستوران نیز، استفاده حداقلی از کارکنان، مدیریت راحت تر و کم هزینه تر رستوران را ایجاد میکند. دریافت سفارشات و پرداخت صورتحساب به صورت کاملا الکترونیکی و بدون معطلی، امکان رد یابی میز سفارش، از جمله مزایای استفاده از میز هوشمند در رستوران میباشد.

تجهیزات رستوران هوشمند

پیشرفت تکنولوژی باعث تحولی عظیم در صنعت رستوران‌داری شده است. هدف اصلی هوشمند سازی رستوران بهبود فرایند سفارش غذا توسط مشتریان در کنار کاهش هزینه خدمات است. با پیشرفت مداوم تکنولوژی، هوشمندسازی رستوران در فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی و رستوران‌های زنجیره‌ای بسیار محبوب شده و امروزه سفارش‌های مشتریان به وسیله خودشان و از روی تلفن همراه، میز و یا باجه‌های مخصوص ثبت می‌شود.

میز دیجیتال

منوی غذای رستوران به همراه تصاویر مربوطه، قیمت، زمان پخت و مواد اولیه بر روی میز شما نمایش داده می‌شود.

گاز هوشمند

یکی از تجهیزات مهم در آشپزخانه رستوران هوشمند، گاز هوشمند است. این گاز با انجام خودکار کارهای روتین وظیفه نیروی انسانی را کم می‌کند.

دستگاه کنترل هوشمند رفت و آمد

به منظور خوشامد گفتن به مهمانان، اختصاص دادن میز مناسب به ایشان و یا پرداخت در هنگام خروج از این دستگاه استفاده می‌شود.

سیستم تهویه هوشمند

برای تامین هوای داخلی رستوران، خارج کردن هوای آلوده، گرد و غبار، و یا بخار حاصل از پخت غذا از این سیستم استفاده می‌شود.

برای مشاوره رایگان حضوری و تلفنی با کارشناسان آترینا در تماس باشید

هزینه طراحی رستوران هوشمند

به طور کلی طراحی یک رستوران نیازمند سرمایه اولیه است. اما مهم این است که پس از راه‌اندازی رستوران، چه میزان از سرمایه اولیه برمی‌گردد. تجهیزات رستوران هوشمند به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کمترین میزان انرژی را مصرف کنند. به علاوه مشتریان بیشتری جذب رستوران هوشمند و باکیفیت خواهند شد. البته تبلیغات هوشمند رستوران که روی میزهای دیجیتال نمایش داده ‌می‌شوند هم باعث ایجاد درآمد خواهند شد.
ممکن است شما بخواهید تنها چند راهکار هوشمندسازی را در رستوران خود پیاده‌سازی کنید. هزینه طراحی رستوران هوشمند به عواملی همچون متراژ رستوران، سطح هوشمندسازی و تجهیزات استفاده شده وابسته است. برای اطلاع دقیق از هزینه اتوماسیون رستوران خود با ما تماس بگیرید.